LifeStyle Laboratory

Challenge yourself every day to live a charged life. http://lifestylelaboratory.org/

Första inlägget

Detta är min första blogg. Jag kommer se till att den kommer igång ordentligt efter semestern i början av augusti. Vad kommer det bli för blogg undrar ni? Jo, jag försöker få ut mer av mitt liv. Det jag känner att jag vill ha mer av är frihet. För mig är frihet möjlighet att göra det jag brinner för och ha ett liv där jag har kontroll, möjligheter och trygghet. Pengar är väldigt användbart för att nå de målen. Med pengar kan jag få mer fritid att göra saker som verkligen betyder något. Varför jobba själv när pengarna kan jobba åt mig?
 
Med massa fritid blir hälsan viktig. Jag måste ju orka med allt kul jag ska göra. Så träning och kost kommer jag också skriva lite om. 
 
Kort sagt kommer bloggen handla om att spara, investera, frigöra tid, träning och annat gött som i långa loppet gör livet rikare. Rikt på riktigt! Och jag kommer dela med mig av mina erfarenheter er, 
 
Vi syns i augusti!
 
- B
Taggar: bli rik, mer fritid;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: