LifeStyle Laboratory

Challenge yourself every day to live a charged life. http://lifestylelaboratory.org/

Löneförhöjning

 
Den här månaden har vi haft lönesamtal på jobbet. Jag försökte spela tuff, men fick inte riktigt det jag ville. Min lön det här året har legat på 30 000 i månaden. Det är väldigt bra jämfört med andra som har samma roll på företaget. Min nya lön blir 31 100, men jag jobbade för att nå 32 000. 
Anledningen till att jag inte är jättebesviken är för att jag fick högre procentuell ökning än majoriteten och ett nytt möte nästa vecka där vi ska diskutera min roll, och vad jag behöver göra för att bli senior inom mitt område. Om jag blir senior snart har det gått väldigt fort för mig att nå den positionen och jag har möjlighet till mycket högre lön. 
 
Jag tänkte presentera mer om hur min ekonomi och sparplan ser ut inom kort tror jag!
Ha det gött, folkens!
 
Follow my blog with Bloglovin
 
 
 
 
Taggar: ekonomiskt oberoende, förhandling, höj lönen, jobb, lön, lönesamtal, mer pengar, påökat;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: